پی ال سی سری S7-1500 آخرین نسل PLC زیمنس
پایه کنترل  پی ال سی S7-1200 می باشد و آخرین نسل تولیدی اتوماسیون پیشرفته کنترل پی ال سی S7-1500 می باشد . نسل کنترلر جدید در TIA پورتال و نقطه عطفی در اتوماسیون می باشند. شرکت توسعه سیماتک ایرانیان حداکثر بهره وری با اطمینان در ترکیب با TIA پورتال را دارا می باشد، قابلیت استفاده بهینه برای برنامه های کاربردی در ماشین آلات و کارخانه اتوماسیون زیمنس برای آن تعریف شده است.

مهاجرت به سیستم پی ال سی سری S7-1500

SIMATIC S7-1500 آخرین نسل کنترل کننده های پیشرفته  اتوماسیون زیمنس  در شرکت سیماتک است. این سیستم نوآورانه و قدرتمند زیمنس در سراسر جهان برای اتوماسیون کارخانه استفاده می شود.
دلایل خوبی برای تبدیل به کنترل پی ال سی سری S7-1500 و استارت مهندسی TIA پورتال برای مهندسان زیمنس وجود دارد :
برای چند سال ممکن نیست که به توان از پی ال سی SIMATIC S5 و سایر کنترل های نمایندگی اتوماسیون زیمنس که برای یک پروژه طولانی مدت استفاده شده اند، استفاده کرد. کنترل های جدید و عرضه قطعات یدکی جدید امری دور از ذهن نیست.
SIMATIC S7-300 و S7-400 به طور کامل توسعه یافته اند. بسیاری از نیازهای جدید در مورد حمل و نقل و عملکرد را دیگر نمی توان به طور کامل با معماری سنتی بر طرف کرد. این امر منجر به توسعه نسل بعدی از اتوماسیون زیمنس یعنی پی ال سی سری S7-1500 شده است، در این راستا خواص اتوماسیون های زیمنس بهبود یافته است و خواص اساسی SIMATIC برای سازگاری حفظ شده است.

نتیجه :

استفاده از پی ال سی سری  SIMATIC S7-1500، منجر به یک تصمیم گیری درست به نفع معماری سیستم برش لبه می شود. این معماری شامل توابع یکپارچه تکنولوژی و کنترل حرکت، فرصت اثری یکپارچه، ایمنی یکپارچه، مفهوم امنیتی یکپارچه، و تشخیص سیستم یکپارچه می باشد.
STEP 7 حرفه ای در TIA پورتال ، پلت فرم های مهندسی مشترک برای همه اتوماسیون های پی ال سی  SIMATIC S7-300، S7-400، S7-1200 و S7-1500 نمایندگی زیمنس می باشد. همراه با SIMATIC HMI عمومی و آسایش پانل، و ارتباط با WinCC و درایوهای SINAMICS از جمله Startdrive، شما می توانید به راه حل یکپارچه و کارامد دست یابید.