آشنای کامل با کنترلرهای پی ال سی  زیمنس
چه به راه‌حل‌های کنترل‌کننده فشرده با عملکردهای یکپارچه نیاز داشته باشید، چه به کنترل‌کننده‌های قدرتمند برای سخت‌ترین درخواست‌ها، و کنترل‌کننده‌هایی برای معماری‌های توزیع‌شده بهترین راه حل برای شما کنترلرهای پی ال سی زیمنس می باشد

آشنای با لوگو پی ال سی زیمنس ! 

لوگو پی ال سی! یک ماژول منطقی هوشمند است که برای پروژه‌های اتوماسیون کوچک در صنعتی (کنترل کمپرسورها، تسمه‌های نقاله، کنترل درب و غیره)، تنظیمات اداری/تجاری و خانگی (کنترل روشنایی، وظایف کنترل مربوط به استخر، کنترل دسترسی و غیره) طراحی شده است.در سرتاسر جهان مستقر است و از راه دور قابل کنترل است.

معرفی پی ال سی کنترلر های سری S7 زیمنس :

پی ال سی SIMATIC S7-300 :
کنترلرهای جهانی SIMATIC S7-300 در فضای نصب صرفه جویی می کند و دارای طراحی مدولار است. طیف گسترده ای از ماژول ها را می توان برای گسترش سیستم به صورت مرکزی یا ایجاد ساختارهای غیرمتمرکز مطابق با وظیفه مورد استفاده قرار داد و انبار مقرون به صرفه قطعات یدکی را تسهیل می کند. SIMATIC برای تداوم و کیفیت شناخته شده است.

پی ال سی SIMATIC S7-400 :
S7-400 پی ال سی بخشی از سری کنترل‌کننده‌های فرآیند SIMATIC، برای راه‌حل‌های سیستمی در زمینه‌های تولید و اتوماسیون فرآیند طراحی شده است. این کنترل کننده فرآیند برای کارهای فشرده داده ای که مخصوصاً برای صنعت فرآیند معمولی ست ایده آل است. S7-400 و خط تولید نوآورانه S7-410 پی ال سی ستون سخت افزاری سیستم کنترل PCS 7 خواهند بود. برای کاربردهای استاندارد و ایمن در اتوماسیون کارخانه، نسل جدید کنترلر S7-1500 از تمام ویژگی‌های TIA Portal بهره می‌برد.

پی ال سی SIMATIC S7-1200 :
کنترل‌کننده‌های پایه انتخاب هوشمندانه‌ای برای راه‌حل‌های اتوماسیون فشرده با عملکردهای ارتباطی و فناوری یکپارچه هستند. کنترلرهای SIMATIC S7-1200 پی ال سی در نسخه های استاندارد و ایمن در دسترس هستند.

پی ال سی SIMATIC S7-1500 : 
کنترل‌کننده‌های پیشرفته هم کارخانه‌های تولید کامل و هم برنامه‌های کاربردی را با نیازهای بسیار بالا در مورد عملکرد، انعطاف‌پذیری و اتصال خودکار می‌کنند. سیستم SIMATIC S7-1500 پی ال سی قوی ترین کنترل کننده است که آن را به کنترل کننده ای مطمئن با بهترین ویژگی های سیستم ممکن تبدیل می کند. CPUهای فناوری SIMATIC S7-1500T برای عملکردهای پیچیده و پیچیده کنترل حرکت در دسترس هستند.

کنترل کننده توزیع شده

کنترل کننده های توزیع شده در ماشین های با معماری توزیع شده SIMATIC ET 200SP راه حل اتوماسیون شما برای الزامات سال های آینده است: نصب بسیار آسان و بسیار کاربرپسند، SIMATIC ET 200SP به دلیل قابلیت اطمینان و ایمنی خود در عملکرد مداوم تحت تأثیر قرار می گیرد. راه اندازی آسان ایستگاه: هم ماژول ها و هم جعبه ترمینال ها را می توان در حین کار تعویض کرد.

کنترلرهای نرم افزاری
هنگامی که به اتوماسیون مبتنی بر رایانه شخصی نیاز است، کنترلر نرم افزار SIMATIC مورد توجه قرار می گیرد. کنترلر نرم افزار مستقل از سیستم عامل اجرا می شود و وظایف کنترلی پیچیده، برنامه نویسی زبان سطح بالا، HMI و ورودی/خروجی مرکزی را در یک دستگاه، از جمله ادغام برنامه های رایانه شخصی، ترکیب می کند.

کنترلر درایو
کنترلر درایو SIMATIC ترکیبی در سطح درایو و صرفه جویی در فضا از SIMATIC S7-1500 پی ال سی ، کنترل حرکت و کنترل درایو SINAMICS S120 است.تجهیزات جانبی فناوری یکپارچه و رابط های ارتباطی قدرتمند، طراحی ماشین های پیچیده را ممکن می سازد.

کنترلر SIMATIC مناسب برای هر برنامه
هر ماشین یا کارخانه از نظر عملکرد سیستم و پیچیدگی کاربرد، الزامات خاص خود را دارد. در مجموعه کنترلر SIMATIC ما، کنترل کننده مناسب برای برنامه خود را پیدا خواهید کرد. پیکربندی کنترلر Simatic ما به شما در انتخاب کمک می کند. تنها در پنج مرحله به هدف خود برسید.