کامپیوتر صنعتی IPC347G

کامپیوترهای صنعتی توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که هر کدام توانسته‌اند قابلیت‌های گوناگونی را به خود اختصاص دهند. یکی از محبوب‌ترین این برندها زیمنس بوده که ارائه‌دهنده انواع کامپیوترهای صنعتی همچون کامپیوتر صنعتی IPC347G است. این محصول توانسته مشخصات متعددی را از خود به نمایش بگذارد و کاربری‌های متعددی نیز داشته باشد. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل‌تر این محصول را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس در ادامه نیز ما را همراهی کنید.

کامپیوتر صنعتی IPC347G
بررسی مشخصات کامپیوتر صنعتی مدل SIMATIC IPC347G
اگر قصد خرید این کامپیوتر صنعتی را دارید، در ابتدا باید اطلاعات کاملی را درباره مشخصات آن به دست بیاورید. این مشخصات در دسته‌بندی‌های گوناگونی جای گرفته و هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه مهم‌ترین مشخصات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
پردازنده‌های SIMATIC IPC347G
از مهم‌ترین مشخصاتی که می‌توانیم درباره این کامپیوترهای صنعتی نام ببریم، در ارتباط با پردازنده‌های آن است. پردازنده‌های این مدل از کامپیوترهای صنعتی زیمنس شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:
• Intel Core i7-6700 (4C/8T)، ۳.۴ (۴.۰) گیگاهرتز، ۸ مگابایت کش
• Intel Core i5-6500 (4C/4T) 3.2 (3.6) گیگاهرتز، ۶ مگابایت کش
• Intel Pentium G4400 (2C/2T) 3.3 گیگاهرتز، ۳ مگابایت کش
حافظه و فضای ذخیره‌سازی
یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که درباره کامپیوتر صنعتی IPC347G اهمیت دارد، حافظه و فضای ذخیره‌سازی است. سه نوع هارد در این کامپیوترها با حافظه‌های مختلف وجود دارند که شامل هارد یک ترابایت، ۲۵۶ گیگابایت SSD و ۵۰۰ گیگابایت SSD می‌شوند. همچنین چهار نوع رم (DDR4-2133) در این کامپیوترها به چشم می‌خورند که کاربران در صنایع مختلف می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. این رم‌ها شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:
• ۴ گیگابایت
• ۸ گیگابایت
• ۱۶ گیگابایت
• ۳۲ گیگابایت (۲×۱۶ گیگابایت)
سیستم عامل کامپیوتر صنعتی زیمنس
از دیگر مشخصه‌های مهم که در رابطه با کامپیوترهای صنعتی می‌توانیم برای شما نام ببریم، سیستم عامل است. مشخصات سیستم عامل این سری از کامپیوترهای صنعتی زیمنس شامل موارد زیر می‌شوند:
• Microsoft Windows 10 Enterprise 2019 LTSC، ۶۴ بیتی، چند زبانه (Pentium/i3/i5)
• Microsoft Windows 10 Enterprise 2019 LTSC، ۶۴ بیتی، چند زبانه (i7)

کامپیوتر صنعتی IPC347G

طراحی کامپیوتر صنعتی زیمنس IPC347G

مورد مهم و پراهمیت دیگری که می‌توانیم به بررسی آن درباره کامپیوتر صنعتی IPC347G بپردازیم، طراحی آن است. یک محفظه تمام فلزی ۱۹ اینچی برای این کامپیوترها در نظر گرفته شده است. این محفظه توانسته با خواص الکترومغناطیسی سازگاری داشته باشد و همچنین موجب استحکام مکانیکی نیز شود. همچنین می‌توان آن را به صورت افقی نیز نصب کرد.
برای اینکه بتوان به پورت های USB قسمت جلو دسترسی داشت، از فلپ قابل قفل بهره برده شده است. کنترل‌های اپراتور این کامپیوتر عملکرد بسیار خوبی داشته و وظایفی همچون تنظیم مجدد، روشن و خاموش کردن دستگاه را بر عهده دارند. تعدادی رابط USB در کامپیوتر صنعتی زیمنس مدل IPC347G تعبیه شده است تا بتوان فرایند اتصالات و انتقال فایل‌ها را به راحتی انجام داد.
این محصول دارای فیلتر گرد و غبار و فن در قسمت جلو است؛ این امکانات باعث شده‌اند تا عمر محصول افزایش پیدا کند. برای اینکه کاربر یک حمل‌ونقل ایمن را بدون لرزش و شوک تجربه کند، از نگهدارنده کارت برای ماژول‌های رایانه شخصی کمک گرفته شده است. از طریق تهویه‌ای که در این کامپیوتر تعبیه شده است، گرد و غبار به خوبی خارج می‌شوند. این محصول دارای یک موتور سه بعدی است. لازم به ذکر است که کارت گرافیک این کامپیوتر از نوع Intel® HD است.
بررسی کاربردهای کامپیوتر صنعتی IPC347G
کامپیوتر صنعتی زیمنس مدل IPC347G ارائه‌دهنده یک پلتفرم رایانه شخصی با رک ۱۹ اینچی است که قیمت چندان بالایی ندارد. این کامپیوتر می‌تواند برنامه‌های کاربردی و برنامه‌های مربوط به فناوری اطلاعات را برای گزینه‌های زیر فراهم کند:
• ایستگاه‌های کاری صنعتی
• تجسم و برنامه‌های SCADA
• پردازش تصویر صنعتی
لازم به ذکر این نکته است که SIMATIC IPC347G دارای نشان گواهینامه CE برای استفاده در بخش صنعتی است.

کامپیوتر صنعتی IPC347G
سخن آخر
یکی از بهترین کامپیوترهای صنعتی که توسط کمپانی بزرگ زیمنس طراحی و تولید شده، IPC347G است. کامپیوتر صنعتی IPC347G توانسته مشخصات متعددی را از خود به نمایش بگذارد. در این مطلب هر کدام از این مشخصات را به صورت کامل دسته‌بندی کردیم و سپس مهم‌ترین اطلاعات را درباره هر کدام با شما به اشتراک گذاشتیم. لازم به ذکر است که این کامپیوترها توانسته‌اند از کاربردهای گوناگون در مکان‌های مختلف همچون ایستگاه‌های کاری صنعتی بهره ببرند. قیمت کامپیوتر صنعتی IPC347G با توجه به مشخصاتی که ارائه دادیم، کاملا مناسب و مقرون به صرفه است.