اچ ام آی زیمنس Basic hmi

خرید اچ ام آی زیمنس Basic hmi

یکی از پنل های کاربردی که صفحه لمسی دارد و بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی شده است اچ ام آی زیمنس Basic hmi می باشد. صفحه نمایش این پنل وضوح بالایی دارد و عملکرد ترکیبی آن به صورت لمسی و کلیدی می باشد و این مورد از جمله اصلی ترین ویژگی هایش است. هر یک از قطعات تولیدی زیمنس کیفیت مناسبی دارند و طول عمر زیادی دارند. شما می توانید هر یک از قطعات الکترونیک زیمنس را از نمایندگی خریداری کنید. نصب این پنل باید بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد.
نرم افزار TIA یکی از مهمترین نرم افزارهایی می باشد که باید برای راه اندازی اچ ام آی زیمنس Basic hmi نصب گردد. کاربرد رابط یو اس بی روی این دستگاه به شما اجازه می دهد که کاربرد و عملکرد مناسبی را از آن دریافت کنید. شما برای خرید این دستگاه باید به خوبی در مورد عملکردها و ویژگی های دستگاه اطلاعات بیشتری داشته باشید. در صورتی که عملکردهای دستگاه را بشناسید می توانید از دستگاه نهایت کارایی را دریافت کنید. در ادامه برخی از مهمترین و اصلی ترین کاربردها و مشخصات این پنل را در ادامه بیان می کنیم تا بتوانید این پنل را روی دستگاه های متنوع نصب کنید.

اچ ام آی زیمنس Basic hmi

ویژگی های اچ ام آی زیمنس Basic hmi

برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها و مشخصاتی که اچ ام آی زیمنس Basic hmi دارد و شما باید به خوبی آنها را بشناسید عبارت است از :
۱.  اچ ام آی زیمنس Basic hmi صفحه نمایش این دستگاه به صورت تاچ اسکرین می باشد، ال سی دی و تی اف اتی از جمله صفحاتی می باشد که روی این دستگاه نصب می کنند. هر دوی این صفحات تاچ اسکرین هستند و کاربرد مناسبی دارند.
۲. این دستگاه دارای پورت اترنت می باشد. قابلیت یو اس بی این دستگاه کمک می کند که اطلاعات دیگری را وارد دستگاه کرده و آنها را ذخیره نمود.
۳. عملکرد کلیدی و لمسی این نمونه دستگاه به زبان انگلیسی می باشد. هر یک از عملکرد های لمسی و کلیدی را شما می توانید به زبان انگلیسی مشاهده کنید و سپس طبق درخواست تان یکی از آن عملکردها را انتخاب نمایید.
۴. رابطه مناسبی برای اتصال با plc درون این دستگاه وجود دارد که هر یک از این رابط ها متنوع هستند و کارایی مناسبی از خودشان نشان می دهند.
۵. قابلیت اتصال به تمامی پی ال سی های زیمنس به عنوان یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات این دستگاه شناخته می ‌شود.
۶. پشتیبانی کردن دستگاه از نسخه ‌های پروفی نت متنوع یکی دیگر از ویژگی ها و عملکردهای دستگاه است که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.
۷. بایگانی دستگاه از طریق usb انجام می‌شود usb های متنوعی را می توانید به پورت دستگاه نصب کنید و اطلاعات دستگاه را تغییر دهید.
۸. قابلیت برنامه ریزی این دستگاه یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات آن است. شما می توانید انواع برنامه ها و نرم افزارهای متنوع را روی این دستگاه نصب کنید.
۹. شبیه سازی اچ ام آی زیمنس Basic hmi به صورت سیمولاتور یکی دیگر از ویژگی ها و عملکردهای آن شناخته می شود.
۱۰. توانایی نمایش انیمیشن به عنوان مزیت این دستگاه معرفی می گردد که بسیار مهم است. این دستگاه مهندسی شده است و پورتال آن استانداردها و مشخصات لازم را دارد.
۱۱. قابلیت نمایش اطلاعات به صورت منحنی و بر اساس نمودار مشخص شده یکی دیگر از ویژگی ‌های دستگاه می باشد.

اچ ام آی زیمنس Basic hmi

نصب اچ ام آی زیمنس Basic hmi

نصب اچ ام آی زیمنس Basic hmi باید بر اساس نوع دستگاه انجام شود. برخی از دستگاه هایی که قابلیت های بیشتری دارند باید این پنل در قسمت بیرونی شان نصب شود تا کاربران به راحتی قادر باشند تنظیمات آن را در هر یک از بازه های زمانی تغییر دهند. تنظیم کردن تنظیمات پنل باید طبق استانداردهای مشخص شده باشد. توجه داشته باشید که هر یک از انواع پنل ها باید از نظر کارایی که دارند نصب شوند تا عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. در صورتی که نصب این پنل ها را نمی توانید به خوبی انجام دهید بهتر است که از نصابان حرفه ای درخواست پنل را داشته باشید. نصابان به خوبی می دانند که برای نصب این پنل باید چه استانداردهایی را رعایت کنند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir