اچ ام آی HMI زیمنس پنل موبایل
قدرت و امنیت در دستان شماست
اچ ام آی HMI : وقتی نوبت به برنامه های موبایل پیشرفته می رسد، پنل های موبایل را انتخاب کنید. اینها همچنین برای ماشین‌های ایمن و کارخانه‌های پر توزیع هستند. پنل های موبایل SIMATIC HMI نسل دوم عملکرد و عملکرد پنل های راحتی SIMATIC HMI را به واحدهای کنترل سیار منتقل می کند. کاربران از انعطاف پذیری و راحتی بیشتری بهره مند می شوند.
فواید
مزایای پیشرفته برای برنامه های موبایل
-ارائه دقیق تصاویر پیچیده فرآیند به دلیل نمایشگرهای عریض درخشان و بدون پله با قابلیت کاهش نور با ۴، ۷ یا ۹ و ۱۶ میلیون رنگ
-مهندسی کارآمد برای تمام وظایف HMI، حتی با طراحی فردی شما
-انعطاف پذیر در استفاده و ارزیابی روش امنیتی: ارزیابی در هر نرم افزار (PROFIsafe) یا کلاسیک از طریق سیم کشی
-امکانات اتصال با قیمت اقتصادی برای ماشین های کوچک با پیشنهادات نقطه ای جزئی
شفافیت بیشتر در سایت
حتی برای تأسیسات تولیدی بزرگتر، ماشین‌های پیچیده یا محصور، حمل و نقل طولانی مواد یا خطوط تولید و سیستم‌های نقاله، پانل‌های اپراتور تلفن همراه امکان تنظیم و موقعیت‌یابی سریع و دقیق را در حین راه‌اندازی فراهم می‌کنند. آنها همچنین از خرابی های کوتاه تری در حین بازسازی، تعمیر و نگهداری یا تعمیرات اطمینان می دهند.

اچ ام آی HMI

پنل های موبایل اچ ام آی HMI نسل دوم که با نمایشگر ۴، ۷ یا ۹ اینچی و اتصال سیمی PROFINET موجود است، عملکرد و عملکرد پنل های راحتی اچ ام آی HMI را به واحدهای کنترل سیار منتقل می کند. کاربران از انعطاف پذیری و راحتی بیشتری بهره مند می شوند. صفحه نمایش عریض درخشان با نسبت ابعاد ۱۶:۹ و ۱۶ میلیون رنگ، تصاویر واضح و غنی از جزئیات را حتی از تصاویر پیچیده فرآیند و گیاه ارائه می دهد.
همچنین، دکمه منحصر به فرد STOP اضطراری روشن، سوئیچ فعال کننده سه مرحله ای و گزینه های تجزیه و تحلیل انعطاف پذیر عناصر ایمنی، ادغام واحد کنترل فردی را در معماری ایمنی امکان پذیر می کند.

اچ ام آی HMI نرم افزار مقیاس پذیر برای پیکربندی آسان

پنل های موبایل نسل ۲ دارای نسبت تصویر و وضوح مشابه با پنل های Comfort هستند. با نرم افزار مهندسی WinCC پورتال TIA، صفحه نمایش های عامل به راحتی هم برای برنامه های ثابت و هم برای برنامه های موبایل پیکربندی می شوند – یا با فشار دادن یک دکمه مورد استفاده قرار می گیرند.
برای پیکربندی TIA Portal، کاربران به سادگی باید پنل موبایل جدید را انتخاب کنند. سپس پیکربندی را می توان با عملکردهای خاص برای استفاده از تلفن همراه گسترش داد. ویرایشگر سبک جدید یک مزیت اضافی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سادگی طراحی شرکت خود را با واحد کنترل برای مدیریت مرکزی ادغام کنید.

نمایشگرهای عریض با وضوح بالا
صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۶:۹، نمای روشن، واضح و پر از جزئیات را ارائه می دهد. ۱۶ میلیون رنگ و تقریباً ۴۰ درصد منطقه نمایش بیشتر، امکان تجسم واضح حتی صفحات و نمودارهای عملیاتی پیچیده را فراهم می کند. قابلیت کاهش تا ۱۰۰ درصد، روشنایی صفحه نمایش را می توان برای همه انواع محیط ها تنظیم کرد.
پنل های موبایل نسل دوم به دلیل تایید نوع ABS، BV، CC S، DNV، GL، LRS و کلاس NK می تواند در کاربردهای دریایی و کشتی سازی استفاده شود.

راه حل ایمنی منحصر به فرد
انواع دستگاه با دکمه STOP اضطراری در بالا و سوئیچ فعال در عقب، پیکربندی راه حل ایمنی انعطاف پذیری را ارائه می دهد.
فقط زمانی که دکمه STOP اضطراری از طریق جعبه اتصال با مدار ایمنی یکپارچه شود، فعال می شود و قرمز روشن می شود.
این دستگاه ها از تجزیه و تحلیل عناصر ایمنی با استفاده از رله های ایمنی با سیم دائمی (مانند SIRIUS)، ورودی/خروجی های ایمن (مانند SIMATIC ET 200) و همچنین PROFIsafe با کنترل کننده های ایمن از خانواده SIMATIC S7 (مانند SIMATIC S7-1500F) پشتیبانی می کنند. ).

گستره محصول
تمام پنل های موبایل در یک نگاه

پانل های موبایل اچ ام آی HMI نسل دوم – دستگاه های Failsafe

نسخه های دستگاه با دکمه فشاری توقف/توقف اضطراری در بالا و یک دکمه تأیید در پشت دستگاه امکان پیکربندی انعطاف پذیر راه حل ایمنی را فراهم می کند. دکمه توقف اضطراری تنها زمانی فعال است و به رنگ قرمز روشن می شود که دستگاه از طریق جعبه اتصال به مدار ایمنی متصل شود. این دستگاه ها ارزیابی عناصر ایمنی را از طریق رله های ایمنی سیمی سخت (مانند SIRIUS 3SK1) و از طریق PROFIsafe با کنترل کننده های ایمن (مانند SIMATIC S7-1500F) پشتیبانی می کنند.

پانل های موبایل اچ ام آی HMI نسل دوم – دستگاه های استاندارد

هنگامی که کنترل اپراتور تلفن همراه مورد نیاز است، اما عملکرد ایمن مورد نیاز نیست، دستگاه های استاندارد Mobile Panel استفاده می شوند.
بدون دکمه اضطراری در بالا و دکمه تأیید در پشت، دستگاه‌ها حتی فشرده‌تر و راحت‌تر می‌شوند.

SIMATIC HMI KTP700F Mobile HW و KTP700F Mobile HW OR

Failsafe KTP700F Mobile همچنین در دو نوع با عملکرد چرخ دستی اضافی، یا فقط با چرخ دستی یا با چرخ دستی و یک چرخ دستی موجود است.
چرخ دستی بدون توقف قابل چرخش است و موقعیت صفر ندارد. برای تسهیل کار، چرخ دستی دارای یک شکاف کوچک است.
سوئیچ چرخشی override دارای ۱۹ موقعیت است. موقعیت های صفر و حداکثر در پایین هستند.
هر دو دستگاه دارای ابعاد بدنه یک پنل موبایل ۹ اینچی هستند.

SIMATIC HMI KTP700F Mobile Arctic – پنل موبایل برای منطقه با دمای پایین

دستگاه اچ ام آی HMI ایمن با صفحه نمایش لمسی شیشه ای برای استفاده در مناطق محافظت شده از آب و هوا با دمای پایین محیط طراحی شده است، به عنوان مثال. در سردخانه ها
بر خلاف دستگاه استاندارد، دستگاه HMI با ویژگی های زیر متمایز می شود:
دامنه دمای عملیاتی طولانی ” قطب شمال” -۲۸ درجه سانتیگراد تا +۴۵ درجه سانتیگراد
ابعاد بدنه یک پنل موبایل ۹ اینچ
یک قلم لمسی که در مرکز زیر نمایشگر قرار می گیرد، در جلو تعبیه شده است که کارکرد پنل را در دمای پایین محیط راحت تر می کند.