باکس ضد انفجار کورتم کاربردها و مزایای استفاده

باکس ضد انفجار کورتم در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط برندهای گوناگونی تولید می‌شود. کورتم از جمله برندهای ایتالیایی به حساب می‌آید که تولیدکننده این باکس است. باکس ضد انفجار کورتم در مدل‌های مختلفی موجود است. این مدل‌ها از استانداردهای مخصوصی پیروی می‌کنند و ویژگی‌های مختلفی را از خود به نمایش می‌گذارند. این باکس‌ها به دلیل مشخصاتی که دارند، در صنایع بسیار حساس به کار گرفته می‌شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل‌تر این محصول را با شما به اشتراک بگذاریم؛ پس تا انتها دنبال‌کننده ما باشید.

مزیت استفاده از باکس ضد انفجار کورتم چیست؟

استفاده از این باکس‌ها مزایای گوناگونی دارد. دلیل آن نیز ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها مشاهده کنید. متریال‌های به کار رفته در این باکس‌ها باعث شده‌اند تا بتوانید شاهد مقاومت بالای آن‌ها در برابر آب و هوا باشید. استفاده از این نوع محصول در محیط‌های اسیدی و نمکی نیز امکان‌پذیر است؛ چرا که تولید آن‌ها با کمک آلومینیوم و استیل بوده و می‌توانید کیفیت بالایی را از آن‌ها شاهد باشید. همچنین انعطاف‌پذیری در کنار مقاومت بالا از دیگر مزایایی به حساب می‌آید که می‌توانید از آن بهره ببرید. سایزهای متنوعی از این باکس‌ها طراحی و تولید می‌شوند؛ به همین دلیل صنایع مختلف بر حسب نیازی که دارند، می‌توانند نسبت به استفاده از دستگاه‌ها اقدام کنند.
قیمت باکس‌های ضد انفجار کورتم چقدر است؟
یکی از سوالاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند این بوده که قیمت باکس ضد انفجار کورتم چقدر است؟ برای پیدا کردن جواب این سوال باید بگوییم که پارامترها و عوامل گوناگونی وجود دارند که می‌توانند بر روی این موضوع تاثیر خود را بگذارند. جنس نمونه‌ای از این موارد است. این باکس‌ها در دو جنس آلومینیوم و استیل تولید می‌شوند. جنس آلومینیوم وزن سبک‌تری دارد و اندازه آن‌ نیز به نسبت کوچک‌تر است؛ در نهایت شاهد قیمت پایین‌تری خواهید بود.
در کنار آن سایز نیز می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت دخیل باشد. هر چقدر سایزها بزرگ‌تر باشند، به این معناست که از متریال بیشتری بهره برده شده است. در نهایت قیمت نیز روند صعودی را طی خواهد کرد. نوسانات موجود در بازار، هزینه خرید مواد اولیه، فروشگاه عرضه‌کننده و حمل و نقل نیز می‌توانند تاثیرگذاری خود را بر روی قیمت‌ها اعمال کنند. پس قبل از اینکه نسبت به خرید اقدام کنید، حتما این موارد را مد نظر قرار دهید.

کاربرد باکس ضد انفجار کورتم چیست؟

مناطقی که پرخطر باشند و دائما در معرض اتفاقات گوناگون قرار بگیرند، باید نسبت به استفاده از باکس ضد انفجار کورتم اقدام کنند. بهترین این باکس‌ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند. از این رو می‌توانند در محیط‌های خورنده و مرطوب دوام بیاورند. در مناطق Zone 1 و Zone 2 می‌توان از این باکس‌ها بهره برد. لازم به ذکر است که فرایند سوراخ‌کاری در این باکس‌ها اهمیت دارد. اگر این فرایند به درستی طی نشود و نیروهای متخصص آن را انجام ندهند، در آن صورت خسارت جبران ناپذیری پدید خواهد آمد. از دیگر کاربردهای این باکس‌ها می‌توانیم به مکان‌های زیر اشاره داشته باشیم:
• مخازن نفت و گاز در پالایشگاه‌ها
• سکوهای حفاری و شناور
• مخازن پمپ بنزین
• پایانه‌های نفتی
• ایستگاه‌های CNG، گاز مایع و همچنین نیروگاه‌های گازی
• معادن زغال سنگ
• صنعت الکل سازی و به طور کلی مناطق مستعد انفجار
چه ویژگی‌هایی در باکس‌های ضد انفجار وجود دارند؟
در باکس ضد انفجار برند کورتم یک سری از ویژگی‌ها وجود دارند که آشنایی با آن‌ها ضرورت دارد. این ویژگی‌ها شامل گزینه‌های زیر می‌شوند:
• به صورت یکپارچه جوش داده می‌شوند.
• فولادی که در این باکس‌ها به کار گرفته می‌شود در برابر خوردگی مقاوم بوده و ضد زنگ است.
• در محل اتصال آن‌ها شاهد استفاده از واشر خواهید بود.
• برای اینکه بر روی این دستگاه جلای سطحی قابل‌توجه ایجاد شود، از الکتروپولیش کمک گرفته شده است.
باکس ضد انفجار
سخن آخر
در این مطلب سعی کردیم تا شما را با باکس ضد انفجار کورتم آشنا کنیم. کورتم یک برند ایتالیایی بوده که سالانه محصولات مختلفی را روانه بازار می‌کند. این باکس‌ها کاربردهای گوناگونی را دارند و در محیط‌هایی استفاده می‌شوند که مستعد آتش‌سوزی و انفجار هستند. همچنین ویژگی‌های مختلفی در این باکس‌ها وجود دارند که در این مطلب مهم‌ترین آن‌ها را معرفی کردیم. قیمت این باکس‌ها با توجه به عوامل مختلفی بالا و پایین می‌شود که قبل از نهایی کردن سفارش خود باید با آن‌ها آشنایی پیدا کنید.