رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

فروش ارزان رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

یکی از پرکاربردترین تجهیزات حفاظتی که روی بسیاری از تابلوهای برق نصب می شود رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64 می باشد. برند زیمنس یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدی قطعات الکترونیک می باشد. بسیاری از قطعات الکترونیک مورد نیاز موتور و دستگاه های متنوع صنعتی توسط برند زیمنس تولید و طراحی می‌ شوند. رله زیمنس یکی از بهترین تجهیزاتی به شمار می ‌رود که روی بسیاری از تابلوهای برق می توانید مورد استفاده قرار دهید. در شبکه‌ ها و همچنین مولدین برق رله های زیمنس مورد توجه قرار می ‌گیرند. برند زیمنس بیشتر از یک قرن است که بر اساس فناوری های حفاظتی انواع قطعات خود را تولید و طراحی می ‌کند.
به طور کلی باید بدانید که برند زیمنس رله های حفاظتی زیادی دارد که یکی از آنها رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64 می باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های رله زیمنس این است که بخش های دچار مشکل شده دستگاه و تجهیزات را مجزا می کند و امکان ادامه عملکرد استاندارد دستگاه را به قسمت های دیگر می فرستد. این نمونه از رله حفاظتی دارای کاربری بسیار آسان و امکانات ویژه ای می باشد مهمترین نقش مربوط به رله های زیمنس کاربرد حفاظتی آنها است که می تواند در موقعیت های متنوع این کاربردها مورد استفاده قرار بگیرد. شما برای خرید و استفاده از رله زیمنس باید در مورد ویژگی ها و کاربردهای آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

رله حفاظتی زیمنس 7SJ64

رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

کاربرد رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

در صورتی که به خوبی کاربردهای مربوط به رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64 را بشناسید می توانید بر اساس آن کاربردها از این رله استفاده کنید. برخی از اصلی ترین و مهمترین کاربردهای مربوط به رله حفاظتی عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین کاربرد هایی که رله حفاظتی دارد این است که از موتور به خوبی مراقبت می کند. به همین دلیل روی بسیاری از دستگاه های صنعتی که موتورهای قوی دارند رله های زیمنس را نصب می ‌کنند.
۲. برای اضافه جریان باید بدانید که رله های حفاظتی زیمنس گزینه بسیار مناسبی هستند و این نمونه رله حفاظتی زیمنس اضافه جریان مناسبی را به هر یک از انواع دستگاه ها می بخشد.
۳. به عنوان ترانسفورماتور رله های حفاظتی زیمنس را استفاده می کنند. البته که باید بدانید برخی از رله های حفاظتی قابلیت ترانسفورماتور ندارند ولی این نمونه رله حفاظتی زیمنس قابلیت ترانسفورماتور دارد. به همین دلیل است که روی بسیاری از دستگاه ها نصب می شود.
۴. بانک خازنی این نمونه رله زیمنس یکی دیگر از کاربردهای آن به شمار می ‌ر.ود این نمونه رله حفاظتی سرعت بسیار بالایی برای تشخیص دادن خطاها و همچنین نشان دادن عکس العمل در برابر آنها را دارد.
۵. جرقه و ولتاژ یکی دیگر از کاربردهای رله زیمنس می باشد. رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64 در کمترین بازه زمانی عیب دستگاه را شناسایی می ‌کند و آن ایراد را از قسمت مشخص شده جدا می نماید. رله دارای حساسیت بسیار بالایی نسبت به جریان است و در برابر جریان هایی که غیرمجاز هستند در کمترین بازه زمانی واکنش نشان می‌دهد.
۶. رله حفاظتی زیمنس را بر اساس پارامتر سنجش و همچنین متصل شدن به شبکه ها در دسته بندی های متنوع قرار می ‌دهند. رله های جریانی، رله های جهتی، رله های فرکانسی، رله های حفاظتی و غیره از جمله مهمترین رله های زیمنس هستند.

رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

نکاتی در مورد خرید رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64

شما زمان خرید انواع رله زیمنس باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین رله را خریداری کنید. برخی از نکاتی که زمان خرید این رله حفاظتی اهمیت دارد و باید به آن نکات توجه کنید عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین نکاتی که زمان خرید انواع رله حفاظتی باید در نظر بگیرید معتبر بودن برند تولیدی آن می ‌باشد. برند زیمنس یکی از بهترین برند های تولیدی قطعات حفاظتی می باشد که شما باید به خوبی گارانتی و معتبر بودن رله حفاظتی زیمنس را در زمان خریداری بررسی کنید.
۲. توجه به کاربرد مورد نظر رله زیمنس یکی از دیگر نکاتی می باشد که زمان خریداری رله باید در نظر گرفته شود.
۳. دقت به قیمت رله حفاظتی زیمنس به عنوان یکی از دیگر نکات زمان خریداری رله اهمیت دارد. شما باید قیمت انواع رله حفاظتی زیمنس ۷SJ64 را بر اساس کاربردی که دارند مورد بررسی قرار دهید و سپس از نمایندگی آنها را خریداری کنید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir