قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E

قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E چقدر است ؟

در بین بسیاری از کامپیوترهای صنعتی که بدون فن هستند کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E گزینه مناسبی می باشد. بسیاری از افرادی که می خواهند این کامپیوتر صنعتی را خریداری کنند به قیمت آن توجه زیادی نشان می دهند. شما باید به خوبی بدانید که قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. شما اگر به خوبی این فاکتورها را بشناسید می توانید در بهترین بازه زمانی که قیمت این کامپیوتر صنعتی بدون فن مناسب است، آن را خریداری کنید. فروشندگانی که در زمینه فروش قطعات الکترونیکی صنعتی فعالیت دارند به خوبی می توانند بهترین زمان را برای خرید این کامپیوتر به شما معرفی نمایند.
شما برای اینکه با بهترین قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E را خریداری کنید می توانید به نمایندگی این محصول مراجعه کنید. این نمونه کامپیوتر صنعتی از جمله کامپیوترهای صنعتی بدون فن می باشد که کاربرد زیادی در سایت های متنوع دارد. در واقع شما می توانید در صنایع گوناگون این کامپیوتر صنعتی را نصب کنید و به دلیل پردازنده حرفه ای و پیشرفته ای که دارد انواع پورت های ورودی و خروجی را روی آن اجرا نمایید. دقت داشته باشید که زمان خریداری این کامپیوتر صنعتی بدون فن باید حافظه رم و پورت های ورودی و خروجی آن را از نظر نوع صنعتی که دارید مورد بررسی قرار دهید.

قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E

قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E و مشخصات آن

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خریداری این کامپیوتر صنعتی بدون فن باید به آن دقت داشته باشید این است که ویژگی های کامپیوتر را بررسی کنید. اینکه ابعاد کامپیوتر در چه اندازه ای است مهم می باشد. در واقع ابعاد این کامپیوتر صنعتی به گونه ‌ای است که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. جنس بدنه این کامپیوتر صنعتی از آلومینیوم می باشد و مقاومت زیادی در برابر حرارت و ضربه از خود نشان می دهد. پردازنده های قرار داده شده روی این کامپیوتر Intel Atom Dual Core D2550 1.86GHz، ۱MB L2 cache هستند. چیپست روی این کامپیوتر Intel NM10 Express می باشد. حافظه رم کامپیوتر ۱x DDR3 SO-DIMM sockets, support up to 4GB DDR3 -800/1066 SDRAM, un-buffered and non-ECC می باشد.
پورت های متنوعی در قسمت جلویی و خروجی کامپیوتر وجود دارد که هر یک از آنها دارای مشخصات خاصی می باشند. ATX power on/off switch، HDD access/ power status LEDs، ۲x antenna holes، ۲x USB2.0 port، و … از جمله مهمترین پورت های این کامپیوتر می باشد. این کامپیوتر با انواع سیستم های عامل متنوع سازگاری زیادی دارد. بنابراین شما می توانید روی بیشتر دستگاه ها آن را نصب کنید. هر صنعتی دارای سیستم عامل های متنوع می باشد. بر همین اساس باید بدانید که این نمونه کامپیوتر صنعتی برای تمامی صنایع گزینه مناسبی به شمار می رود.

قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E

چه فاکتورهایی روی قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E تاثیر دارد ؟

برخی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 427E تاثیر دارد را اگر بشناسید می توانید بودجه خود را برای خرید این کامپیوتر صنعتی آماده نمایید. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که قیمت این نمونه کامپیوتر صنعتی بدون فن را تعیین می ‌کند ارزش ارز های وارداتی می باشد.در واقع شما باید بدانید که این کامپیوتر صنعتی بدون فن یکی از انواع کالاهای الکتریکی وارداتی است که اگر قیمت ارز های وارداتی بالاتر برود هزینه خریداری این کامپیوتر صنعتی نیز بیشتر می ‌شود. شما باید بدانید که برخی دیگر از انواع کامپیوترهای صنعتی بدون فن وجود دارد که هر یک از آنها پیشرفته و منحصر به فرد می باشند.
با وجود انواع کامپیوترهای صنعتی بدون فن پیشرفته هزینه خریداری این کامپیوتر صنعتی تا حدودی کمتر می شود. اگر شما از نمایندگی این کامپیوتر صنعتی بدون فن را خریداری کنید قیمت مناسبی برای خریداری آن پرداخت می نمایید. نمایندگی کارت گارانتی و ضمانت نامه این محصول را به شما ارائه می دهد تا با اطمینان خاطر بیشتری این کامپیوتر صنعتی بدون فن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پیش از خریداری انواع کامپیوترهای صنعتی بدون فن باید قیمت آنها را به صورت روزانه بررسی کرده و سپس اقدام به خریداری کامپیوتر صنعتی بدون فن مورد نظرتان بر اساس بودجه خود نمایید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir