لپ تاپ صنعتی زیمنس

آشنای با لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS

شرکت زیمنس آلمان محصولات متنوعی را در حوزه‌های مختلف به بازار عرضه کرده که یکی از این محصولات لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS می‌باشد. چنانچه قصد خرید لپ تاپ مناسب برای کارهای صنعتی و انجام پروژه از برند زیمنس دارید لازم است در ابتدا در این خصوص که لپ تاپ صنعتی و خانگی چه تفاوت‌هایی با هم دارند اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید دستگاه مناسبی را خریداری نمایید. ما در این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که تفاوت لپ تاپ‌های خانگی و صنعتی را برای شما روشن خواهد کرد. در ادامه نیز شما را با ویژگی‌های لپ تاپ SIEMENS زیمنس مدل Field PG M6 آشنا می‌کنیم. همچنین سایت توسعه سیماتک ایرانیان را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید قیمت لپ تاپ زیمنس را از این مجموعه استعلام کرده و خرید خود را انجام دهید.

لپ تاپ خانگی و لپ تاپ صنعتی زیمنس چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟
امروزه از لپ تاپ‌ها به دلیل حجم کمی که دارند، در هر جایی مانند خانه، محیط کار، سفر و .. می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و به یکی از محصولات جذاب و پرکاربرد تبدیل شده‌اند که افراد مختلف ترجیح می‌دهند به جای دستگاه کامپیوتر PC، اقدام به خرید لپ تاپ صنعتی یا حرفه‌ای Business Laptop و یا لپ تاپ خانگی Consumer Laptop نمایند. اما چه فاکتورهایی لپ تاپ صنعتی و خانگی را از نظر کارکرد از یکدیگر جدا می‌کند؟ و افرادی که قصد خرید لپ تاپ صنعتی و حرفه‌ای دارند باید به چه نکاتی توجه نمایند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir

• ظاهر و جنس بدنه
لپ تاپ صنعتی عموما از مقاومت بالاتری برخوردار است و افراد می‌توانند در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها به راحتی از آن برای کارهای نقشه کشی و … استفاده نمایند. این لپ تاپ‌ها عموما در برابر آب و رطوبت و همچنین ضربه مقاوم بوده و به جهت بدنه محکم فلزی از جنس آلومینیوم تیتانیوم که برای آن‌ها در نظر گرفته شده در برابر ضربه مقاوم هستند و چنانچه از جایی بیفتند دچار مشکل در کارکرد نمی‌شوند.


به عنوان مثال وقتی شما به ظاهر لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS نگاه می‌کنید متوجه بدنه ضخیم و محکم آن می‌شوید. عموما صفحه نمایشی که برای لپ تاپ صنعتی طراحی می‌شود مات هستند و به همین جهت هنگامی که شما سر پروژه و یا در فضای بیرون زیر نور آفتاب از آن استفاده می‌کنید، رفلکس نوری ندارند.
• نرم افزار
روی لپ تاپ صنعتی مانند لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS که موضوع بحث ماست، نرم‌افزارهای اضافی از پیش نصب نشده است زیرا برنامه‌های اضافی می‌توانند رم این دستگاه را اشغال کرده و کاربر نتواند برای اجرای پروژه‌های صنعتی و طراحی و .. برنامه‌های مورد نیاز خود را نصب نماید. بنابراین لازم است پس از خرید لپ تاپ صنعتی و یا بیزینسی حتما سیستم‌ عامل حرفه‌ای و مورد نیاز خود را روی آن نصب نمایید.
• باتری
عموما برای لپ تاپ‌های صنعتی باتری Li-ion با طول عمر بالا طراحی شده است و هر زمان که شارژ دستگاه کامل شود برای مدت زمان بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد.
• رم
در حال حاضر بیشتر لپ تاپ‌هایی که در بازار وجود دارند از قابلیتی برخوردارند که می‌توان با خرید یک رم SSD گنجایش آن‌ها را برای ذخیره فایل‌های بیشتر ارتقا داد. این ویژگی هم بر روی لپ تاپ‌های خانگی و هم برای لپ تاپ‌های صنعتی قابل اجراست.

• امنیت
از دیگر نکاتی که لپ تاپ صنعتی را از لپ تاپ‌های خانگی جدا می‌کند موضوع امنیت آن است. برای این دستگاه سیستم هویت بیومتریک و حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده که مانع از دسترسی به فایل‌های دستگاه توسط افراد دیگر می‌شود. همچنین اغلب روی لپ تاپ‌های صنعتی نرم‌افزارهای ضد سرقت طراحی شده است.
• قیمت
نکته لازم به ذکر دیگری که درباره لپ تاپ‌های صنعتی وجود دارد قیمت آن‌هاست. طبیعتا لپ تاپ صنعتی نسبت به لپ تاپ‌های خانگی از قیمت بالاتری برخوردار است. اما اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که علاوه بر عمر طولانی، از ویژگی‌های کاربردی خاصی برخوردار باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم یکبار این هزینه را تقبل کرده و لپ تاپی را خریداری کنید که تا سال‌ها از خرید لپ تاپ جدید و یا تعمیر آن بی نیاز شوید.

معرفی لپ تاپ صنعتی زیمنس Simatec Field PG M6

در این قسمت قصد داریم یکی از لپ تاپ‌های صنعتی شرکت زیمنس را که از کارایی و ویژگی‌های بی‌نظیری برخوردار است به شما معرفی کنیم. لپ تاپ صنعتی زیمنس Field PG M6 به گونه‌ای طراحی شده است که برای برنامه نویسان، طراحان و همچنین افرادی که در حوزه نقشه کشی برای صنایع مختلف فعالیت دارند بسیار کارآمد می‌باشد. برای این دستگاه پردازنده قدرتمند نسل هشتم Intel Core i (Coffee Lake) و همچنین رم پرسرعت DDR4 RAM در نظر گرفته شده است. بدنه لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS از جنس آلومینیوم محکم تولید شده و برای گوشه‌ها و زوایای آن ضربه‌گیر طراحی شده که در اثر سقوط و یا ضربه از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری خواهد کرد. از لپ تاپ زیمنس می‌توانید در سیستم‌‎های اتوماسیون استفاده نمایید.
برای لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS حافظه رم ۳۲ گیگ DDR4 در نظر گرفته شده که می‌توان در صورت نیاز با استفاده از کارت حافظه SSD آن را تا ۱ ترابایت ارتقا ببخشید. با توجه به برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های مهندسی و کاربردی که پیشتر روی لپ تاپ SIEMENS نصب شده است، پیکربندی و همچنین راه‌اندازی و استفاده از آن برای کاربر در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد. همچنین به لطف نوع طراحی بدنه محکم و ارگونومیک، صفحه نمایشگر با وضوح بالا همراه با قابلیت مراقبت از چشم‌ها، شما می‌توانید در دفترکار، کارخانه، در نزدیکی ماشین آلات سنگین و حتی سر پروژه‌هایی که در فضای باز هستند از این دستگاه استفاده نمایید.
به طور کلی این لپ تاپ ها با کد ۶ES7718-…..-…. شروع می شوند به عنوان مثال شرح فنی لپ تاپ با کد ۶ES7718-1CB07-1AD1 به صورت زیر می باشد:
SIMATIC Field PG M6 Advanced; i7-8850H (2.6 to 4.3 GHz; 6 kernels + hyper-threading; 9 MB smart cache); 15.6″ display Full HD (1920x 1080) WLAN 802.11ac & Bluetooth V5.0 DVD +/-RW UHD Graphics630; 1x 32GB DDR4 SDRAM SO-DIMM; 512GB M.2+512GB SATA(2.5″) SSD; Without S5 online interface; Without power plug; Keyboard: QWERTZ/QWERTY; Windows 10 Enterprise (1903); STEP7 Professional Combo V16; WinCC Advanced Combo V16; Safety Advanced Combo V16; S7-PLCSIM Advanced V3.0; 2x Multiuser Engineering V16; Visualization Architect V16; Energy Suite V16 Engineering

شرکت سیماتک ایرانیان نمایندگی لپ تاپ صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان

چنانچه قصد خرید لپ تاپ SIEMENS را دارید می‌توانید به شرکت سیماتک ایرانیان که سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارد مراجعه کنید. این شرکت وارد کننده محصولات و دستگاه‌های حرفه‌ای زیمنس در حوزه‌های صنعتی می‌باشد. لپ تاپ صنعتی زیمنس M6 Field PG یکی از محصولاتی است که توسط این شرکت به فروش می‌رسد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت توسعه سیماتک ایرانیان به آدرس www.simatec.ir با جزئیات بیشتر این دستگاه آشنا شوید. همچنین با برقراری تماس با بخش فروش و پشتیبانی این مرکز از قیمت لپ تاپ زیمنس مطلع شوید. در این سایت بخشی با عنوان مقالات نیز در نظر گرفته شده است که می‌توانید اطلاعات بیشتری را در حوزه محصولات زیمنس و .. مطالعه نمایید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir