زیمنس ایران

 

مقاوم سازی درایوهای زیمنس ایران

نمایندگی زیمنس مقاوم سازی را برای درایوهای یکپارچه سیستم های اتوماسیون زیمنس ایران به منظور ایجاد یک قرار داد کلی برای انرژی مورد نیاز در عملکرد دستگاه های وارد شده برای زیمنس ایران  انجام داده است.نتیجه این کار، ایجاد بهینه سازی در برنامه های کاربردی درایوهای زیمنس ایران است.
در صنعت امروز افزایش رقابت با افزایش بهره وری،  از  بزرگترین چالش ها است. به این منظوردر بخش درایوهای زیمنس ایران ، با هدف ایجاد مقاوم سازی در سیستم های مجتمع درایور اتوماسیون صنعتی زیمنس و افزایش انرژی بازده در بخش پیمانکاری، اقدامات و سرویس های مختلفی گرفته تا به این هدف برسند. دستگاه های پیشرفته ای که توسط  زیمنس ایران در تهران و ایران، در اختیار کاربران قرار گرفته است.
اتوماسیون های قابل اعتماد  زیمنس ایران را می توان در سال های طولانی مورد استفاده قرار داد، و در برابر سایش و فرسودگی ، از خود مقاومت نشان می دهند. مقاوم سازی برای درایو یکپارچه سیستم می تواند خطر خرابی برنامه ریزی را به حداقل برساند و هزینه های نگهداری را کاهش دهد و در کل، یک اتوماسیون قابل اعتماد است و با پیشرفت صنعت، جایگاه خود را حفظ خواهد کرد.
زیمنس ایران همواره برای اتوماسیون های خود راه حل های مناسب برای مقاوم سازی، اصلاح، ارتقاء، جایگزینی اجزاء منحصر به فرد برای اجرای کامل پروژه های مقاوم سازی پیچیده را ارائه می دهد و زیمنس تهران، با اعتماد به این موضوع، وارد کننده معتبر محصولات اتوماسیون زیمنس میباشد.
زیمنس در بعضی از برنامه های ساخت دستگاه، مانند پمپ ها، فن ها و کمپرسورها با کنترل خوب و جلوگیری از عملکرد ناکارآمد دستگاه ها در استفاده از انرژی، مصرف انرژی را تا ۳۰٪ کاهش داده است. با شناسایی این کارایی بالقوه در هنگام مقاوم سازی، کاربران می توانند بودجه خود را پس انداز کنند، به علاوه عامل هزینه ها را می توان کم کرد. این بهینه سازی در مصرف انرژی در قسمت هارد برنامه های کاربردی در یک فرایند چهار مرحله ای، انجام می شود.

 

گام اول به ارزیابی عملکرد برنامه های کاربردی و توصیه های مصرفی در دستگاه های اتوماسیون زیمنس ایران می پردازد و همچنین ، وعده پس انداز انرژی داده می شود. در مرحله دوم به تجزیه و تحلیل و طراحی این اقدامات و پرداختن به جزئیات می پردازد.در این مرحله اندازه گیری دقیق مصرف با استفاده از تعریف پایه انجام می شود و مقدار تضمین شده ای برای پس انداز انرژی اعلام می شود. در مرحله سوم، نمایندگی زیمنس به اجرای اقدامات بهینه سازی می پردازد.

در هنگام تحویل پروژه، صرفه جویی واقعی بدست آمده اندازه گیری می شود، تایید شده و با مقدار پایه مقایسه می شود. زیمنس ایران ، به انجام این پروسه در تمام اتوماسیون های زیمنس خود می پردازد و به مشتریان در صرفه جویی مصرف انرژی و کم کردن هزینه ها کمک می کنند. کاربران می توانند این دستگاه های بهینه را از نمایندگی زیمنس در تهران و ایران تهیه کنند.