موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

خرید موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

یکی از بهترین موتورهای ضد انفجار که شما می توانید روی انواع دستگاه ها نصب کنید موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors است. برند زیمنس یکی از بهترین برندهای تولیدی موتورهای ضد انفجار می باشد که برترین تجهیزات قطعات الکترونیکی را تولید می کند. یکی از اصلی ترین محصولات تولیدی این شرکت موتور ضد انفجار می باشد. الکتروموتورهای برند زیمنس که در قدرت پایین می باشد دور تولید مناسبی دارند. برخی از آنها نیز قدرت بیشتری دارند که آنها را در ساختمان های صنعتی روی دستگاه های مختلف نصب می کنند. استانداردهای معتبری را روی این نمونه از موتورها به کار می گیرند، تا موتور به بهترین نحو ممکن کار کند.

موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

مشخصات فنی موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

مشخصات فنی موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors را باید زمان خریداری بشناسید تا بر اساس آن مشخصات موتور را روی دستگاه های متنوع نصب کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مشخصات فنی که این موتور ضد انفجار زیمنس دارد عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین ویژگی های این موتور ولتاژ مجاز آن می باشد. استانداردهای مجاز برای تولید این نمونه موتورهای ضد انفجار به کار رفته شده است. هر یک از استانداردهای بین المللی درون این نمونه از موتورهای ضد انفجار به کار رفته است.
۲. سرعت مجاز روی این نمونه از موتورها وجود دارد که هر یک از موتورها سرعتشان بر اساس شتابشان تخمین زده می شود. دقت نمایید که هر یک از انواع موتورها شتاب شان به گونه ای باید تخمین زده شود که مطابق دستگاه است.
۳. ماکسیم سرعت این نمونه از موتورهای ضد انفجار تا ۱۲۰۰ دور دقیقه می باشد. این سرعت یکی از قابلیت های اینورتر آن می باشد.
۴. قدرت مجاز و استاندارد این نمونه از موتورها بر اساس گشتاوری می باشد که دارند. توجه نمایید که قدرت مجاز هر یک از انواع موتورها باید بر اساس نوع دستگاه تخمین زده شود.
۵. درجه حفاظت هر یک از انواع موتور های ضد انفجار به گونه ای است که از دیگر سیستم های نصب شده روی دستگاه مراقبت می نماید.
۶. هر یک از درجه های حفاظتی طبق استانداردهای بین‌المللی هستند. نوع و محدوده حفاظت از عدم انفجار درون دستگاه بر اساس استانداردهای بین‌المللی تنظیم می گردد.
۷. سیستم خنک کننده موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors طبق استاندارد های NEMA: TEFC می باشد.
کاربرد موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors
در صورت خرید موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors باید به خوبی در مورد کاربردهای دستگاه اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. برخی از مهمترین کاربردهای این موتور عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین کاربردهای موتور ضد انفجار در صنایع نفت پتروشیمی و گاز می باشد. شما می توانید در هر یک از صنایع نفت و گاز انواع موتورهای ضد انفجار با قدرت بالا را مشاهده نمایید.
۲. صنایع شیمیایی از دیگر صنایعی هستند که از موتورهای ضد انفجار استفاده می ‌کنند.
۳. موتور ضد انفجار زیمنس در صنایع نظامی هسته‌ ای کاربرد زیادی دارد.
۴. صنایع رنگ سازی و صنایع جابجایی سوخت و انتقال گاز باید از موتورهای ضد انفجار استفاده کنند.
۵. موتور ضد انفجار زیمنس در صنایع الکل سازی بر اساس استانداردهای بین ‌المللی نصب می ‌شود.
۶. معادن زغال سنگ باید از موتورهای ضد انفجار برای راه ‌اندازی دستگاه ها استفاده کنند.
۷. صنایع دریایی یکی از دیگر صنایعی می باشد که از موتور ضد انفجار زیمنس استفاده می کند.

موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

قیمت موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors

هزینه ‌ای که شما برای خریداری موتور ضد انفجار زیمنس پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوع بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت موتور ضد انفجار زیمنس explosion-protected motors است مدل موتور ها می باشد. هر یک از موتورها قدرت گشتاور و سرعت مشخص شده‌ ای دارند که در صورت بالا بودن قدرت گشتاور و سرعت، هزینه خریداری شان تا حدودی بالا می باشد.
شما می توانید بر اساس نوع صنعت خود یکی از انواع موتورهای ضد انفجار را با بهترین قیمت از نمایندگی خریداری کنید. نمایندگی فروش انواع موتور های ضد انفجار زیمنس قیمت به صرفه را از مشتریان برای خریداری موتورهای ضد انفجار دریافت می‌ کند. گارانتی و ضمانت خرید محصول را شما می توانید از نمایندگی دریافت کنید. در این صورت با اطمینان خاطر بیشتری موتور را در صنایع متنوع به کار می برید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir