نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی اشنایدر در تهران ، شرکت تجهیزات الکتریکی فرانسوی است، که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی برق، تجهیزات تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.

نمایندگی اشنایدر در تهران

نمایندگی اشنایدر در تهران در سال ۱۸۳۶ توسط جوزف اوژن اشنایدر و آدولف اشنایدر تأسیس شد و در سال ۱۹۸۱ توسعه یافت. بخشی از سهام شرکت اشنایدر الکتریک، در بازار بورس یورونکست ذکر شده و دفتر مرکزی آن، در شهر روی ملمزون، فرانسه قرار دارد. اشنایدر الکتریک جزئی از لیست فورچون جهانی ۵۰۰ است و در فهرست ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا جای دارد.نمایندگی اشنایدر در تهران یکی از فعالترین تولیدکنندگان محصولات صنعت برق در دنیا است. این شرکت با سابقۀ چندین ساله و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند. اشنایدر الکتریک در حوزۀ مدیریت مصرف انرژی، برق ساختمان و انرژی های تجدید پذیر فعالیت ویژه ای دارد. یکی از شاخه های فعالیت اشنایدر الکتریک فرانسه لوازم و تجهیزات برق صنعتی است که عمدترین و پر کاربرد ترین محصولات اشنایدر در  نمایندگی اشنایدر در تهران در دسترس است در این وب سایت می توانید از خدماتی نظیر آشنایی با محصولات اشنایدر، کاتالوگ محصولات اشنایدر و در نهایت خرید محصولات نمایندگی اشنایدر در تهران استفاده نمائید.

نمایندگی اشنایدر در تهران

شماره تماس نمایندگی ۰۲۱۸۸۵۴۵۶۴۰

اشنایدر الکتریک راه حل های دیجیتال انرژی و اتوماسیون را برای کارایی و پایداری ارائه می دهیم. ما فناوری‌های انرژی پیشرو در جهان، اتوماسیون بلادرنگ، نرم‌افزار و خدمات را در راه‌حل‌های یکپارچه برای خانه‌ها، ساختمان‌ها، مراکز داده، زیرساخت‌ها و صنایع ترکیب می‌کنیم. در اشنایدر، ما بر این باوریم که دسترسی به انرژی و دیجیتال یک حق اساسی بشر است. ما به همه قدرت می‌دهیم تا از انرژی و منابع خود حداکثر استفاده را ببرند، و اطمینان حاصل کنیم که زندگی در همه جا، برای همه، در هر لحظه روشن است. ما راه حل های دیجیتال انرژی و اتوماسیون را برای کارایی و پایداری ارائه می دهیم. ما فناوری‌های انرژی پیشرو در جهان، اتوماسیون بلادرنگ، نرم‌افزار و خدمات را در راه‌حل‌های یکپارچه برای خانه‌ها، ساختمان‌ها، مراکز داده، زیرساخت‌ها و صنایع ترکیب می‌کنیمو ما متعهد هستیم که امکانات بی نهایت جامعه ای باز، جهانی و نوآور را که مشتاق هدف معنادار، ارزش های فراگیر و توانمند ما است، آزاد کنیم. . برای اولین بار در تاریخ، همه ما می توانیم در یک تغییر گام در کارایی و فرصت نادر برای آشتی دادن تناقض بین پیشرفت برای همه و آینده ای پایدار برای سیاره خود شرکت کنیم. ما راه حل های دیجیتال انرژی و اتوماسیون را برای کارایی و پایداری ارائه می دهیم. ما به همه قدرت می‌دهیم تا از انرژی و منابع خود حداکثر استفاده را ببرند، و اطمینان حاصل کنیم که زندگی در همه جا، برای همه، در هر لحظه روشن است