پوزیشنر زیمنس ۶DR50

خرید پوزیشنر زیمنس ۶DR50

یکی از کاربردی ترین پوزیشنر هایی که برای عملگر های خطی و چرخشی تمامی ولوهای کنترلی مورد استفاده قرار می گیرد پوزیشنر زیمنس ۶DR50 می باشد. بدنه هر یک از پوزیشنر های زیمنس با استفاده از پلی کربنات تولید شده است. آلومینیوم و استنلس هم برای تولید آنها به کار می رود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که پوزیشنر برای کنترل کردن حرکت و همچنین میزان باز و بسته شدن ولو مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار پوزیشنر مقایسه کردن موقعیت ساقه ولو به وسیله خط کش با تنظیم کردن فرمان ورودی است.
هر اندازه که اختلاف بین موقعیت ولو و فرمان وجود داشته باشد هوای ورودی را با فشار مشخص شده تامین می کند تا ساقه ولو به موقعیت مورد نیاز برسد. ترانسدیوسر برای کنترل کردن سیگنال های مربوط به جریان به سیگنال های نیوماتیکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. پوزیشنر زیمنس ۶DR50 جریانی را دریافت می نماید و با تغذیه نیوماتیکی یک سیگنال با اندازه استاندارد برای ورودی تامین می‌ کند.

پوزیشنر زیمنس 6DR50

قیمت پوزیشنر زیمنس ۶DR50

پوزیشنر زیمنس ۶DR50 یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان خرید پوزیشنر زیمنس به آن اهمیت زیادی می ‌دهند قیمت می باشد. هزینه ای که شما برای خریداری پوزیشنر زیمنس پرداخت می کنید به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. اگر شما می خواهید با قیمتی مناسب این دستگاه را خریداری کنید تنها باید به نمایندگی فروش قطعات زیمنس مراجعه نمایید. نمایندگی فروش قطعات زیمنس گارانتی محصولات را همراه با محصول به افراد ارائه می دهد.
در این صورت اگر برای پوزیشنر ایرادی به وجود بیاید می‌توانید با استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه آن را با کمترین هزینه تعمیر نمایید. هزینه خرید پوزیشنر زیمنس طبق هزینه‌ ای که تولیدکننده زمان تولید روی محصول تعیین کرده است به مشتری اعلام می گردد. قیمت گذاری انواع پوزیشنر بر عهده تولید کننده است. از آنجایی که قیمت بسیاری از کالاهای وارداتی روز به روز افزایش پیدا می کند شما باید قیمت پوزیشنر زیمنس را به صورت روزانه بررسی نمایید.

ویژگی های پوزیشنر زیمنس ۶DR50

اگر به خوبی ویژگی های پوزیشنر زیمنس ۶DR50 را بشناسید می توانید نمونه اصلی آن را خریداری کنید و از عملکرد آن نهایت بهره برداری را داشته باشید. برخی از ویژگی های این دستگاه عبارت است از :
۱. قابلیت ارتباطی HART، Profibus و Fieldbus یکی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات این دستگاه می باشد. به دلیل همین ویژگی می توانید بین بخش های متنوع دستگاه ارتباط برقرار نمایید و ساختار دستگاه را به صورت اصولی در راستای راه اندازی سیستم تنظیم کنید.
۲. درجه ی حفاظت SIPART PS2 IP66 یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات دستگاه می باشد. اگر حرارت دستگاه زیاد شود به دلیل این ویژگی حرارت دستگاه کاهش پیدا می کند. دقت داشته باشید که این ویژگی دستگاه طول عمر آن را افزایش می دهد. برخی از انواع این نمونه از دستگاه ها که کیفیت مناسبی ندارند و اصل نیستند دارای این ویژگی نمی باشند.
۳. نوع ضد انفجار این دستگاه دارای محفظه EExD IIC T4-T6 می باشد. این ویژگی کمک می کند که دستگاه دچار حرارت زیاد نشود. در صورتی هم که حرارت دستگاه افزایش یابد به دستگاه آسیبی وارد نمی شود.
۴. تمامی متریال ها و قطعات تشکیل دهنده این نمونه دستگاه بسیار عالی می باشد. دقت داشته باشید که باید متریال های تشکیل دهنده را از نظر کیفیت و طول عمری که دارند بررسی نمایید.

پوزیشنر زیمنس ۶DR50
امکانات پوزیشنر زیمنس ۶DR50
شما برای خرید پوزیشنر زیمنس ۶DR50 باید به خوبی امکانات آن را بشناسید. برخی از امکاناتی که درون این دستگاه وجود دارد عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین امکاناتی که این نمونه پوزیشنر دارد این است که ایمنی دستگاه را افزایش می کند. در صورتی که موقعیت ایمنی دستگاه تنظیم شود، می توانید طول عمر بیشتری از دستگاه پیدا کنید.
۲. تست عملکرد مربوط به شیر بسیار فوری می باشد، پوزیشنر زیمنس ۶DR50 همین ویژگی تعمیر و نگهداری از آن را بسیار آسان تر می سازد. شما می توانید امکانات هوشمند را از درون این دستگاه دریافت کنید.
۳. دیجیتالی بوده دستگاه یکی از دیگر امکانات آن می باشد. دقت داشته باشید که به دلیل همین ویژگی می توانید دستگاه را بر اساس کارایی که دارد تنظیم کنید.
۴. تست های ضربه ای این نمونه از پوزیشنر به صورت جزئی و منظم می باشد.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir