کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

خرید کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

یکی از مهمترین دستگاه ها و تجهیزاتی که باید در صنایع متنوع مورد استفاده قرار بگیرد کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G می باشد. این نمونه کامپیوتر به نسبت بسیاری از دیگر کامپیوترهای صنعتی مزیت های زیادی دارد. تنوع این نمونه کامپیوترها به نسبت برخی از دیگر کامپیوترها بیشتر است. شما می توانید به دلیل وزن سبکی که این کامپیوترها دارند آنها را روی بسیاری از دستگاه ها نصب کنید و از کارایی آنها نهایت بهره برداری را دریافت کنید. در پروژه های متنوع اتوماسیون باید بدانید که این نمونه دستگاه ها گزینه مناسبی به شمار می روند.
بدنه محکم و قابلیت بالایی که کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G دارد یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد. این نمونه کامپیوترها تحمل لرزش های شدید را دارند و می توانند مقاومت زیادی از خود نشان دهند. در محیط هایی که درجه حرارتی شان پایین و بالا می باشد باید بدانید که این نمونه کامپیوترها گزینه مناسبی به شمار می رود. کیفیت بالای این کامپیوترها موجب شده است که طول عمر زیادی از این کامپیوترها دریافت شود. شما می توانید انواع کامپیوترهای صنعتی بدون فن را از نظر کیفیت و ساختاری که دارند بررسی کنید و سپس بر اساس نوع صنعت خود یکی از آنها را خریداری نمایید.

کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

ویژگی ها و مشخصات کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

شما برای خریداری کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. برخی از ویژگی های مهم این کامپیوتر عبارت است از :
۱. یکی از مهمترین کاربرد ها و ویژگی های این نمونه از کامپیوترهای صنعتی بدون فن این است که دارای کاربرد گرافیکی و پردازشی می ‌باشد. در بسیاری از سایت‌ های صنعتی این کامپیوترهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
۲. پشتیبانی کردن این کامپیوتر صنعتی بدون فن از پردازنده های متنوع یکی دیگر از ویژگی ‌های آن شناخته می‌ شود. به دلیل همین ویژگی است که شما می توانید روی بسیاری از سیستم های صنعتی این کامپیوترها را نصب کنید.
۳. این کامپیوتر صنعتی بدون فن دارای دو سوکت است که از رم ۸ گیگابایت پشتیبانی می کند. سوکت های نصب شده درون این کامپیوتر صنعتی هر یک دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند.
۴. دو پورت اترنت مسی روی این نمونه از کامپیوتر صنعتی بدون فن نصب شده است که از قابلیت های متنوع پشتیبانی می کند. ۴ پورت usb3 و ۲ پورت usb2 روی این نمونه از کامپیوتر صنعتی بدون فن نصب شده است.
۵. همچنین یک سوکت جداگانه برای نصب بسیاری از دیگر سیستم ها روی آن تعبیه کرده اند .
۶. پورت های متنوع روی این کامپیوتر صنعتی بدون فن از تصاویر مستقل پشتیبانی می‌ کند. این ویژگی موجب شده است که بسیاری از افراد بتوانند در کمترین بازه زمانی تصاویر مد نظر را مشاهده کنند.
۷. کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G دارای یک سوکت صدا و یک سوکت بدون صدا می باشد. هر یک از آنها کاربردهای متنوعی در صنعت دارند.

کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

قیمت کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G

هزینه ای که شما برای خریداری کامپیوتر های صنعتی پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. در واقع شما اگر می خواهید از قیمت این کامپیوتر صنعتی اطلاع پیدا کنید باید قیمت آن را به صورت روزانه بررسی نمایید. هزینه خریداری انواع تجهیزات صنعتی به صورت روزانه بررسی می ‌شود. از آنجایی که قیمت ارز های وارداتی روز به روز افزایش پیدا می کند باید بدانید که کالاهای وارداتی نیز دارای قیمت بالاتری خواهند بود.
به طور معمول بسیاری از افرادی که می‌خواهند یکی از بهترین کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G را خریداری کنند و مدت زمان زیادی از آن استفاده نمایند این کامپیوتر صنعتی بدون فن را تهیه خواهند کرد. کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G به نسبت بسیاری از دیگر نمونه های داخلی هزینه خریداری بیشتری دارد. بهترین متریال ها و سیستم های پیشرفته را برای تولید و راه اندازی این نمونه کامپیوتر صنعتی بدون فن BOX PC 227G به کار برده اند. به همین دلیل شما باید بدانید که هزینه خریداری این کامپیوتر صنعتی بالاتر از دیگر کامپیوترها می باشد. شما با خرید این کامپیوتر صنعتی از نمایندگی و عمده فروشان می توانید قیمت مناسبی برای خریداری آن پرداخت کنید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir