کامپیوتر صنعتی IPC 347E

خرید کامپیوتر صنعتی IPC 347E

برای راه اندازی فعالیت های صنعتی اتوماسیون های صنعتی باید یک کامپیوتر حرفه ای نصب شود. کامپیوتر صنعتی IPC 347E یکی از بهترین و قوی ترین کامپیوترهایی می باشد که در محیط های صنعتی می توانید مورد استفاده قرار دهید. تولید انبوه در هر یک از کارخانه‌ های صنعتی به صنعت دیجیتال و الکتریکی نیاز دارد. به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها و تاسیسات بزرگ باید کامپیوترهای صنعتی را برای راه انداختن اتوماسیون های خود استفاده کنند. کامپیوتر صنعتی مدل های متفاوتی دارند که هر یک از آنها دارای مشخصات و ویژگی ‌های خاصی هستند.
شما باید برای راه انداختن انواع اتوماسیون های صنعتی یکی از کامپیوترهای صنعتی که کاربرد مناسبی دارند را نصب نمایید. با خریداری کامپیوتر صنعتی IPC 347E می توانید آن را روی بسیاری از تاسیسات برقی کارخانه ها، صنایع غذایی، پالایشگاه‌ ها و غیره نصب کنید. مزیت های استفاده کردن از کامپیوتر صنعتی موجب شده که بسیاری از افراد این کامپیوترها را روی دستگاه های متنوع نصب کنند و اتوماسیون های صنعتی سرعت بالاتری برای کار کردن داشته باشند. برخی از مهم ترین مزیت های مربوط به کامپیوتر صنعتی را در ادامه معرفی می‌ کنیم.

کامپیوتر صنعتی IPC 347E

مزیت های مربوط به کامپیوتر صنعتی IPC 347E

برخی از مزیت های مهمی که کامپیوتر صنعتی IPC 347E دارد و شما باید زمان خریداری آنها را بشناسید عبارت است از :
۱. عملکرد بسیار بالای کامپیوتر در شرایط دشوار با افزایش پیدا کردن دما یکی از مهمترین مزیت های کامپیوتر صنعتی مورد نظر می باشد. در واقع هر نوع شوک که روی دستگاه وارد می شود با استفاده از کامپیوتر از شدت آن جلوگیری می شود.
۲. یکی از مهمترین مزیت های این کامپیوتر، فیلترهای محافظ آن در برابر انفجار می باشد. به همین دلیل است که شما می توانید در بسیاری از اتوماسیون های صنعتی این کامپیوتر را نصب نمایید.
۳. قدرت عملکرد کامپیوتر در شرایط دمایی که تا ۴۰ درجه سانتی گراد می رود بسیار بالا است. در واقع قدرت کامپیوتر در دمای بسیار بالا حفظ می شود و به همین دلیل بدون هیچ مشکلی کار می کند.
۴. این نمونه کامپیوتر را برای عملکرد مداوم طراحی کرده اند. بر همین اساس شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته از آن استفاده کنید. ۷ روز هفته این نمونه کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته کار می کند و هر یک از بخش های آن بدون مشکل عملکرد خود را انجام می دهند.
۵. با استفاده از کامپیوتر صنعتی IPC 347E دیگر شما نیازی نیست اقدامات حفاظتی را روی آن انجام دهید. در برابر گردوغبار این کامپیوتر مقاومت زیادی دارد. روی این کامپیوتر فیلتر و تهویه بی نظیری را نصب کرده اند تا کامپیوتر دچار آسیب نشود.

کامپیوتر صنعتی IPC 347E
۶. محفظه نصب شده روی این کامپیوتر فلزی بسیار مقاوم می باشد. بنابراین شما می توانید از کیفیت و مقاومت آن نهایت بهره برداری را دریافت کنید.
۷. پردازنده نصب شده روی این کامپیوتر از نسل چهارم می باشد. این ویژگی کامپیوتر موجب شده است که کیفیت بالای پردازش از این کامپیوتر دریافت نمایید.
۸. افزایش رم این کامپیوتر تا ۱۶ گیگابایت یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات آن می باشد. شما بر اساس نوع برنامه های صنعتی خود می توانید قدرت و حافظه رم را افزایش دهید.
۹. ویندوز ۱۰ روی این نمونه کامپیوتر نصب شده است، بنابراین شما می توانید از تمامی قابلیت های به روز دستگاه استفاده نمایید.
۱۰. هزینه خریداری این نمونه کامپیوتر صنعتی بسیار مناسب و به صرفه می باشد. در واقع به نسبت برندهای دیگر شما باید بدانید که هزینه خریداری این کامپیوتر بسیار مناسب می باشد.
۱۱. یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات کامپیوتر صنعتی IPC 347E این است که در ۷ مدل متنوع آن را تولید و طراحی می کنند. هر یک از مدل ها و طراحی های متنوع لپ تاپ را می توانید برای کاربرد خاص مورد استفاده قرار دهید.
۱۲. پورت اینترنتی ۲ گیگابایتی این نمونه کامپیوتر، یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات آن می باشد.
۱۳. محفظه نگهدارنده این نمونه کامپیوتر بسیار مناسب می باشد.
۱۴. اطلاعات امنیتی روی این کامپیوتر در نهایت مراقبت، نگهداری می شود. توجه داشته باشید که زمان خریداری این کامپیوتر باید به خوبی در مورد امنیت آن اطمینان خاطر به دست آورید.
۱۵. این کامپیوتر را شما می توانید روی ریل تلسکوپی نصب کنید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir