کنتور برق EDMI MK6E

معرفی کنتور برق EDMI MK6E

یکی از کنتورهای برق که به عنوان نسل جدید کنتورها شناخته می شود کنتور برق EDMI MK6E است. دقت اندازه گیری که در این کنتور وجود دارد بسیار بالاتر از دیگر کنتورها می باشد. کنتور برق به عنوان دستگاهی شناخته می شود که وظیفه اصلی اش اندازه گیری کردن برق در هر یک از واحدهای مسکونی می باشد. در بسیاری از واحدهای صنعتی و تجاری این نمونه کنتور برق نصب می گردد. کنتورها هر یک دارای مدل های متنوعی هستند که بر اساس نوع ساختمان باید یکی از آنها مورد استفاده قرار بگیرد. کنتورهایی که قدیمی می باشد پرمصرف هستند و دارای خطای زیادی خواهند بود. ولی این کنتور به عنوان یکی از جدیدترین کنتورها شناخته می شود که کاربرد زیادی دارد.
کنتور برق EDMI MK6E چگونه کار می کند ؟
در صورتی که انرژی الکتریکی از درون سیم رسانا عبور کند باید بدانید که در اطراف آن میدان الکتریکی مغناطیسی ایجاد خواهد شد. در اطراف کنتور برق سیم پیچ جریان، وجود دارد. سیم پیچ جریان، دور کمتری خواهد داشت و ضخامت آن بیشتر از دیگر سیم پیچ ها است. کنتور برق که درون میدان الکترومغناطیسی قرار گرفته است باید از نظر شدت و جهت اندازه گیری، قدرت جریان برق را انجام دهد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که کنتور برق دستگاهی به شمار می رود که مقدار انرژی الکتریکی مصرف شده را به بهترین نحو ممکن اندازه گیری می کند. واحد اندازه گیری انرژی آن را نشان می دهد. کنتور برق EDMI MK6E مورد نظر انرژی مصرفی را بر اساس ژول نشان خواهد داد.

کنتور برق EDMI MK6E

دقت در اندازه گیری کنتور برق EDMI MK6E

کنتور برق EDMI MK6E از آنجایی که ویژگی ‌های به‌ روزرسانی دارد کار بسیاری از مامورین برق را آسان ‌تر کرده است. در واقع مامورین برق دیگر نیازی نیست که محاسبات پیچیده ای را جهت محاسبه کردن مبلغ برق انجام دهند. مامورین برق موظف هستند که هر ۴۵ روز یکبار به صورت حضوری عدد نمایشگر روی کنترل را مشاهده کنند. سپس عدد را درون سیستم کامپیوتری که مخصوص اداره برق وارد می نماید. این نمونه کنتور به این صورت طراحی شده که هر یک از افراد خانواده مقدار برق مصرفی را می توانند روی آن مشاهده کنند. سیستم محاسبات برق مصرفی در این سیستم کنترل شده است.
این نمونه کنتور برق امروزه به عنوان یکی از بهترین کنتورهای برق شناخته می ‌شود. کنتور بسیار کم مصرف است به همین دلیل هزینه‌ های مصرفی شما با استفاده از آن کاهش پیدا می ‌کند. کنتور مورد نظر بسیاری از مشکلاتی که مربوط به کنتور های مکانیکی هستند را ندارد. مشکلات کنتورهای مکانیکی موجب می شود که اندازه‌گیری پایین روی کنترل انجام شود. همچنین قابلیت دستکاری درون آنها وجود ندارد. امکان دستکاری در این کنتور برق وجود ندارد و افراد به هیچ عنوان نمی توانند سیستم محاسبه آن را از بین ببرند.
کنتور برق EDMI MK6E چه تفاوتی با کنتورهای قدیمی دارد ؟
یکی از مهمترین ویژگی هایی که این نمونه کنتور دارد، سیستم پیشرفته اندازه گیری آن می باشد. انرژی الکتریکی با استفاده از این کنتور با یک نرخ مشخص شده محاسبه شده است. کنتورهایی که دیجیتالی هستند مزیت بیشتری به نسبت کنتورهای قدیمی دارند. شما می توانید از این کنتور ویژگی ها و مزیت های زیادی دریافت کنید. مبلغ برق مصرفی با استفاده از این کنتورها کاهش پیدا می کند. امنیت این نمونه کنتورها بسیار زیاد است.

کنتور برق EDMI MK6E

قیمت کنتور برق EDMI MK6E

هزینه ای که شما برای خریداری این کنترل پرداخت می کنید به طور کلی بسیار مناسب می باشد. با توجه به پورت های متنوع که درون این سیستم قرار داده‌ اند قیمت آن نیز متفاوت است. به طور کلی این محصول در بازارهای مدرن و پیشرفته ارائه می گردد. به همین دلیل قیمت کنتور برق EDMI MK6E محصول را باید به صورت جهانی در نظر بگیرید. با توجه به مشخصاتی که این دستگاه دارد خرید این نمونه کنتور برای هر یک از مکان ها الزامی می باشد.
شما می توانید درون ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی این نمونه کنترل را نصب کنید و از کیفیت و سیستم آن نهایت بهره‌ برداری را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که زمان خرید انواع کنتورهای برق باید نوع پورت آنها را بررسی کنید و سپس بر اساس ساختمانی که می ‌خواهید کنتور روی آن نصب شود، یکی از انواع کنتورها را خریداری نمایید.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir

[/fusion_alert]