لوگو زیمنس ۸ SIEMENS LOGO | اطلاعات فنی و استعلام قیمت

لوگو زیمنس ۸  معرفی تمامی امکانات جدید ارائه شده !

لوگو زیمنس ۸ در معرفی این محصول باید گفت در یک کلمه “ابتکار” . شاهکاری دیگر از زیمنس . محصولی هوشمند برای نسل آینده.این نسل جدید به معنای واقعی با تمام خواسته های مشتری سازگار است ، خوش دست ، با صفحه نمایش جدید و امکان مکالمه ی کامل با اِترنت را نیز داراست.همچنین اَپلیکیشن وب سرور لوگو زیمنس ۸ همه چیز را بسیار ساده کرده.یکی دیگر از ویژگی های این نسل جدید امکان ارتباط با شبکه موبایل با دستگاه هست .که در این عرصه روشی جدید محسوب می شود .

 

لوگو زیمنس ۸ کاتالوک این محصول را دانلود کنید و با اطلاعات فنی آن بیشتر آشنا شوید :

جزوه آموزش لوگو زیمنس کاتالوگ لوگو زیمنس ۸  

کاتالوگ لوگو زیمنس کتابچه راهنمای لوگو زیمنس  

لوگو زیمنس ۸ به علت نصب راحت، حداقل سیم کشی لازم، برنامه نویسی مناسب و ساده، و در آخر که خیلی هم بی اهمیت نیست، یعنی اندازه کوچک آن، مدت ها به عنوان ماژول هوشمند منطقی برای اجرای کلید زنی و راه حل های کنترل در پروژه های اتوماسیون کوچک (مقیاس خرد) شناخته شده است.
استفاده از لوگو سافت کامفرت راه حل های متعددی را فراهم می کند که در سیستم ها یا ماشین های ساده، اتوماسیون ساختمان، یا در کاربرد های متنوعی از بخش های فراوان قابل اجرا هستند. با لوگو زیمنس ۸ ، ماژول منطقی زیمنس نسل بعدی را اجرا کرده و به راه انداخته است. این ماژول جدید به طور مجازی، هر تقاضای مشتری را با مدیریت ساده و امکانات ارتباطی کامل از طریق اترنت تطبیق داده و بررسی می کند. و برنامه مرورگر وب همه چیز را ساده می کند. یک ماژول ارتباطی ساده امکان ارتباطات راه دور را از طریق شبکه تلفن همراه(سلولی) فراهم کرده و راه های جدیدی برای استفاده از لوگو ایجاد می کند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    09394887130   ،   sales@siamtec.ir

نمایشی ۶ خطی با ۱۶ کاراکتر در هر خط به معنی دو برابر کاراکتر ها در هر پیام بوده و امکان رابطه سازی واضح برای متون پیام را فراهم می نماید.

سال هاست که لوگو سافت کامفرت، ساده ترین و سریع ترین آرایش به شمار می رود. ایجاد برنامه، شبیه سازی پروژه، و سند سازی، همه و همه با کمک کشیدن و رها کردن، تا حد بی نهایت و کاربر دوستانه آسان هستند. بلوک های ۴۳ تابع استاندارد بوده و برنامه نویسی را ساده تر می کنند. طراحی کاربر دوستانه نرم افزار هنوز هم در بازار بی رقیب بوده و یکی از اصلی ترین علل استفاده از لوگو در میلیون ها کاربرد است. و حتی امروزه بهتر هم شده است. علاوه بر کارکرد رایج در یک حالت، حال، لوگو سافت کامفرت ویژگی بسیار جدید کار در حالت شبکه را هم دارد. آرایش خودکار ارتباط با نمایش در تصویر شبکه، توانایی باز کردن سه برنامه در یک زمان، و استفاده از کشیدن و رها کردن برای انتقال راحت سیگنالی از یک برنامه به دیگری، این ها فقط چند مورد از امکانات متعدد، جدید و راحت آن هستند.

لوگو زیمنس 8

 

اولین فروشگاه آنلاین تخصصی لوگو زیمنس در ایران !