تاچ پنل زیمنس Comfort hmi

خرید تاچ پنل زیمنس Comfort hmi

یکی از محصولات شرکت زیمنس که به واسطه آن می توانید اتوماسیون های صنعتی را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تاچ پنل زیمنس Comfort hmi می باشد. این دستگاه به عنوان یکی از واسطه های بین ماشین و انسان است. تاچ پنل یک صفحه ال سی دی می باشد که شما می توانید پارامترهای آن را تغییر دهید تا سیستم ها بر اساس نوع صنعت کار کنند. این نمونه از قطعات الکترونیکی تولید شده برند زیمنس را شما می توانید روی انواع تابلو برق ها مشاهده کنید. بسیاری از افراد از این قطعه الکترونیکی به عنوان یکی از نرم افزارهای گرافیکی نام می برند.
شما برای خرید تاچ پنل زیمنس Comfort hmi باید به خوبی مدل ها و انواع آنها را مورد بررسی قرار دهید. هر یک از مدل های این دستگاه ویژگی های متنوعی دارند و دارای مشخصات خاصی هستند. شما بر اساس نوع صنعت خود می توانید یکی از مدل های پیشرفته و یا ساده آن را خریداری کنید. هزینه ای که شما برای خریداری این پنل پرداخت می کنید به نوع آن بستگی دارد. در صورتی که مدل پیشرفته این پنل را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را برای خریداری آن پرداخت نمایید. زمان خریداری هر یک از انواع تاچ پنل زیمنس باید به خوبی در مورد ویژگی های کلی دستگاه اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

تاچ پنل زیمنس Comfort hmi

ویژگی های تاچ پنل زیمنس Comfort hmi

برخی از ویژگی های کلی که انواع تاچ پنل زیمنس Comfort hmi دارد و شما باید زمان خریداری آنها را بشناسید عبارت هستند از :
۱. این پنل یکی از اپراتورهای سطح بالا برای آن دسته از برنامه ‌هایی که پیچیده هستند شناخته می‌ شود. تاچ پنل زیمنس جهت پیاده سازی برنامه های تصویرسازی که کارایی بالایی دارند طراحی شده است. کارایی بالایی هر یک از رابطه های متنوع تاچ پنل، برنامه‌ ها را به بهترین نحو ممکن نشان می ‌دهد.
۲. این نمونه پنل دستگاه ها را استاندارد‌ سازی می ‌نماید. پنل تاچ زیمنس بهترین انتخاب برای رفع کردن پیچیدگی ‌های انواع برنامه ها می باشد.
۳. این پنل از پیشرفته ترین تکنولوژی طراحی شده است که جنس آن آلومینیومی باشد و در اندازه های متنوع تولید و طراحی می گردد.
۴. چارچوب مهندسی پنل به عنوان یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های آن شناخته می‌ شود. تصویر بسیار عالی در صفحه نمایش های عریض نشان می ‌دهد که تصویر از آنچه که هست بزرگتر نشان داده خواهد شد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید با آن کار کنید.
۵. میزان مصرف انرژی و طول عمر بالای نمایشگر صفحه یکی از دیگر ویژگی ها و مشخصات تاچ پنل زیمنس Comfort hmi می باشد.
۶. میزان روشنایی نور پس زمینه این صفحه را می توانید تا ۱۰۰ درصد کم کنید تا بر اساس شرایط روشنایی برنامه سازگاری لازم را به دست بیاورد.
۷. امنیت داده حداکثری در صورتی که جریان برق قطع شود یکی دیگر از ویژگی ‌ها و مزیت ‌های تاچ پنل زیمنس می باشد. در صورتی که جریان برق قطع شود پانل ها انرژی لازم را برای کار کردن از دست می دهند. اما پنل امنیت داده حداکثری را ایجاد می‌ کند.
۸. برای اطمینان پیدا کردن از حفظ اطلاعات شخصی که هنوز آنها را روی تاچ پنل رایگان نکرده اید می توانید از منبع تغذیه بدون وقفه استفاده نمایید.

تاچ پنل زیمنس Comfort hmi

۹. تشخیص دقیق تاچ پنل یکی دیگر از ویژگی‌ های آن می‌ باشد که در دسترس بودن دستگاه را افزایش می ‌دهد.
۱۰. با خرید انواع پنل های زیمنس در هزینه ‌های خود صرفه‌جویی می‌ کنید چرا که به سخت افزارهای اضافی برای تشخیص دادن انواع سیگنال ها نیاز پیدا نخواهید کرد.
۱۱. کارکرد آسان انواع تاچ پنل زیمنس Comfort hmi یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های آن به شمار می‌ رود. شما می توانید به راحتی برای دریافت انواع سیگنال ها از این دستگاه استفاده نمایید.
۱۲. رابط کاربری بالا درون انواع تاچ پنل زیمنس هزینه سخت ‌افزاری را کاهش داده است. اتصال آسان انواع دستگاه های خارجی از طریق پورت های متنوع دستگاه به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌ های آن شناخته می‌ شود.
۱۳. تمامی دستگاه های متنوع تاچ پنل زیمنس استاندارد هستند و بر اساس طیف گسترده‌ای از استانداردها عملکرد مناسبی از خود نشان می دهند. پنل های لمسی زیمنس از نظر کیفیت و کاربردی که دارند بی نظیر می باشند.

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی 

۰۲۱-۸۸۵۴۵۶۴۰-۳   ،    ۰۹۳۹۴۸۸۷۱۳۰   ،   sales@siamtec.ir